Γέμισε Άη Βασίληδες, ΑΓΑΠΗ και ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ το 2ο Δημοτικό Σχολείο Φαρκαδόνας

Όχι ένας, αλλά δεκάδες υπήρξαν οι Αη Βασίληδες που πέρασαν το κατώφλι του 2ου δημοτικού σχολείου Φαρκαδόνας το πρωί της Τετάρτης. Ήταν οι μαθητές του σχολείου που ανταποκρίθηκαν στη δράση του διδακτηρίου τους για την συγκέντρωση τροφίμων κι άλλων ειδών που θα προσφερθούν σε οικονομικά αδύναμες οικογένειες και κυρίως σε παιδιά αυτών.

Τα παιδιά αλλά και οι εκπαιδευτικοί προσήλθαν στο σχολείο τους, με Αγιοβασιλιάτικα σκουφάκια και σάκους, οι οποίοι περιείχαν

 μικρές ποσότητες, είδών τροφίμων που μπορούν να διατηρηθούν ή γλυκίσματα συσκευασμένα που δεν χρειάζονται ψυγείο, ρούχα και διάφορα άλλα είδη και προϊόντα.

Οι ΑγιοΒασίληδες προσήλθαν κανονικά την Τετάρτη, στις τάξεις τους και στη συνέχεια συγκεντ΄ρωθηκαν με συνοδό τον «μέγα» ΑγιοΒασίλη, στην αίθουσα εκδηλώσεων ανά τάξη, αφήνοντας τα «δώρα – τρόφιμα». Αφού ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση των δώρων με τις ευχετήριες καρτούλες – Α΄ μέρος της δράσης – οι «ΑγιοΒασίληδες» έκαναν διάλειμμα και στη συνέχεια άκουσαν και τραγούσησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα από πολλές περιοχές της πατρίδας μας με την ΑγιοΒασιλιάτικη χορωδία με συντονιστή – μαέστρο τον εκπαιδευτικό μουσικής του σχολείου κ. Σοφοκλή Σαπουνά αλλά και χόρευψαν στο δεύτερο μέρος της δράσης. 

Στόχος αλλά και σκοπός της δράσης ήταν να υποστηριχθούν αυτές τις Άγιες Μέρες των Χριστουγέννων, οι συνάνθρωποί μας – κυρίως παιδιά στην ηλικία των μαθητών του σχολείου, με αρκετές ανάγκες σε βασικά τρόφιμα, χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα και ΑγιοΒασιλιάτικες λιχουδιές.
Όπως ανέφερε μιλώντας στην «Krini Live» ο διευθυντής του σχολείου Δημήτρης Ζάμπρας, η δράση του σχολείου πέραν του κοινωνικού προσώπου έρχεται να αναδείξει το εθελοντικό κομμάτι, το οποίο θα πρέπει να βάλλουν στη ζωή τους από μικρή ηλικία οι άνθρωποι.

Η δράση πέραν των άλλων, όπως εξήγησε ο διευθυντής θα δώσει χαρά αλλά ταυτόχρονα θα προσφέρει έστω και την όποια μικρή βοήθεια στις οικογένειες και στα παιδιά που έχουν ανάγκη.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.