Αγώνας για την επιβίωση του δημοσίου σχολείου

Σε τρίωρη στάση εργασίας οι εκπαιδευτικοί, διεκδικώντας επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν τη δημόσια εκπαίδευση

Κοινό, πανελλαδικό αγώνα θα δώσουν και οι Τρικαλινοί δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με αιτήματα, μόνιμους, μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων – αναπληρωτών, στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης, αύξηση των δαπανών για την Παιδεία.

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Τρικάλων συμμετέχει στην 3ωρη στάση εργασίας της ΔΟΕ, την Παρασκευή 2 Μαρτίου, καλώντας τα μέλη του να συμμετέχουν μαζικά και να δώσουν όλοι μαζί δυναμικό παρών, στη συγκέντρωση που συνδιοργανώνει με την ΕΛΜΕ Τρικάλων, στην πλατεία Ρήγα Φεραίου στα Τρίκαλα, στις 12:00 το μεσημέρι.

Το αγωνιστικό αυτό βήμα δεν αποτελεί μια αποσπασματική κίνηση αλλά εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αγωνιστικού σχεδιασμού της Δ.Ο.Ε. μέσα από την ανάδειξη της ανάγκης πραγματοποίησης μόνιμων, μαζικών διορισμών μέσα από πολύμορφες δράσεις και με προοπτική, στη συνέχεια, ως επόμενο βήμα της Ομοσπονδίας και ανάλογα με τις εξελίξεις, την πραγματοποίηση απεργιακής κινητοποίησης, μετά από διαδικασίες γενικών συνελεύσεων, για όλα τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης.

Όπως τονίζουν μέλη των δυο Τρικαλινών εκπαιδευτικών συλλόγων οι μάχες του κλάδου είναι επιβεβλημένο να συνεχιστούν απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές κυβερνητικές πολιτικές που πλήττουν συνολικά το δημόσιο σχολείο και περικόπτουν τις θέσεις εργασίας (π.χ. τριμελείς επιτροπές εγγραφών των άρθρων 6 και 7 του ΠΔ 79/2017) σε εφαρμογή των κατευθύνσεων που θέτουν οι «θεσμοί» και ο Ο.Ο.Σ.Α.

Ο συνδυασμός των ελάχιστων συνταξιοδοτήσεων με τους μηδενικούς διορισμούς των τελευταίων μνημονιακών χρόνων στην εκπαίδευση, έχουν απογυμνώσει από προσωπικό το δημόσιο σχολείο. Η εργασιακή ανασφάλεια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στη στέγασή τους και η άνιση αντιμετώπιση σε ότι αφορά τα δικαιώματά τους (άδειες κύησης-ανατροφής κ.α.) αποτελούν κορυφαία ζητήματα που κάθε χρόνο εντείνονται. Πάγιο αίτημα της Δ.Ο.Ε. ήταν και συνεχίζει να είναι η πραγματοποίηση μόνιμων, μαζικών διορισμών για όλες τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου.