Καμιά απάντηση από τον πρωθυπουργό της χώρας Κυριάκο Μητσοτάκη στα προβλήματα και στις αγωνίες των κατοίκων της Θεσσαλίας
Καμιά απάντηση από τον πρωθυπουργό της χώρας Κυριάκο Μητσοτάκη στα προβλήματα και στις αγωνίες των κατοίκων της Θεσσαλίας που το βιος τους καταστράφηκε από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του 2023
Η επίσκεψη του πρωθυπουργού της χώρας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη χθες στη Θεσσαλία συνοδεύτηκε από εξαγγελίες που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας χωρίς όμως το «σχέδιο» για την ανασυγκρότηση να δίνει απαντήσεις στα οξυμένα προβλήματα επιβίωσης που προέκυψαν για πάρα πολλούς πολίτες σε μια περιοχή που στηρίζεται στον πρωτογενή τομέα και που η παραγωγική της δύναμη έχει μειωθεί κατά πολύ μετά τις περσινές πλημμύρες αλλά και την αναγκαστική θανάτωση ζώων λόγω της πανώλης των αιγοπροβάτων. Ένα χρόνο μετά δεν απάντησε δίνοντας ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των αντιπλημμυρικών έργων. Παράλληλα δεν έδωσε απάντηση σε σχέση με την ολοκλήρωση της πρώτης αγωγής στους πλημμυροπαθείς που μέχρι σήμερα δεν την έχουν λάβει. Επίσης δεν έδωσε καμία απάντηση στο αν και πότε θα καταβληθούν οι οικονομικές ενισχύσεις σε όσους καταστράφηκαν τα σπίτια τους από τις πλημμύρες του 2023 και σήμερα είναι αναγκασμένοι να ζουν στα κοντέινερ στη δομή των προσφύγων στο Κουτσόχερο. Επίσης ο πρωθυπουργός της χώρας δεν έδωσε καμία απάντηση σε σχέση με την διάθεση των πιστώσεων ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ για την ολοκλήρωση των απαραίτητων έργων οδοποιίας στην περιοχή του Ασπροποτάμου, επισκευής των σιδηροδρομικών γραμμών αλλά και τις αναγκαίες επισκευές όπως αυτή της γέφυρας της Διάβας η οποία έχει οδηγήσει σε οικονομικό μαρασμό τόσο τους κατοίκους της όσο και περίπου 35 ορεινές κοινότητες που συνδέονται με τη συγκεκριμένη γέφυρα ως προς τη μετακίνησή τους στην Καλαμπάκα. Τέλος ο κόσμος περιμένει απαντήσεις και μέτρα σε σχέση με την αντιμετώπιση της ακρίβειας καθώς οι ανατιμήσεις δεν συμπεριλαμβάνουν μόνο τα είδη πρώτης ανάγκης αλλά και τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος που εξακολουθούν να βρίσκονται σε «απαγορευτικά» επίπεδα για τους καταναλωτές, του φυσικού αερίου και της βενζίνης.
Τσιάκαλος Γεώργιος