Βράβευσαν τις προσπάθειες και τις διακρίσεις των μαθητών μας

Το Παράρτημα Τρικάλων της ΕΜΕ βράβευσε τουςδιακριθέντες μαθητές των Μαθηματικών Διαγωνισμών Θαλής, Αρχιμήδης, Πυθαγόρας και τα παιδιά δημοτικών σχολείων που συμμετείχαν στο διαγωνισμό Παιχνίδι με τα Μαθηματικά

Τις προσπάθειες και τις επιτυχίες των Τρικαλινών μαθητών σε διαγωνισμούς, που διοργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία, επιβράβευσε σε ειδική εκδήλωση το Παράρτημα Τρικάλων της ΕΜΕ.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε στο Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο και το παρών έδωσαν μαθητές που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς καθώς και γονείς τους.

Ειδικότερα στην εκδήλωση βραβεύτηκαν οι διακριθέντες μαθητές των Μαθηματικών Διαγωνισμών «Θαλής», «Αρχιμήδης», «Πυθαγόρας» και τα παιδιά δημοτικών σχολείων που συμμετείχαν στο διαγωνισμό «Παιχνίδι με τα Μαθηματικά». Μεταξύ των μαθητών που βραβεύτηκαν ήταν και οι Αμαλία Βραχνού, Δημήτρης Θωμάς, Νικήτας Μίντζας, Μαρία-Ζωή Μπαγιώτη, Κωνσταντίνος Θεοχάρης, Πέτρος Μπουτζιώλης, από το 2ο δημοτικό σχολείο Φαρκαδόνας και η Φανή Καρκάλα από το 1ο Δημοτικό Φαρκαδόνας. Λίγο πριν την βράβευση προηγήθηκε ομιλία από τον κ. Ανάργυρο Φελλούρη και η παρουσίαση του βιβλίου – λευκώματος «25 χρόνια Παράρτημα της ΕΜΕ: 1993 – 2018» από τον εκπαιδευτικό Κώστα Μιχαλάκη. Το βιβλίο περιέχει την ιστορία του Παραρτήματος Τρικάλων από την ίδρυσή του μέχρι και το 2018 και παρουσιάζει τις διακρίσεις όλων των μαθητών και μαθητριών του νομού Τρικάλων στους μαθηματικούς διαγωνισμούς, με ειδικά αφιερώματα στους Ολυμπιονίκες.

Σχετικά με τον κ. Ανάργυρο Φελλούρη, είναι συγγραφέας πολλών ερευνητικών εργασιών στην περιοχή της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας καθώς και αρκετών βιβλίων Μαθηματικών για φοιτητές αλλά και για διαγωνισμούς.

Οι εκδηλώσεις του Παραρτήματος της ΕΜΕ συνεχίστηκαν την Κυριακή με τα εγκαίνια των νέων γραφείων του Παραρτήματος Τρικάλων της ΕΜΕ, όπου θα λειτουργήσει και το «Μαθηματικό Στέκι» για τους μαθητές και μαθήτριες των Τρικάλων.

Στόχος της διοικούσας επιτροπής είναι το Μαθηματικό Στέκι να αποτελέσει, για τους μαθητές και μαθήτριες, κύτταρο, παραγωγής μαθηματικών ιδεών, ανάδειξης ικανοτήτων και δεξιοτήτων καθώς και ανάπτυξης θετικής στάσης προς τα Μαθηματικά.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.