Χωρίς οικονομική ενίσχυση οι κτηνοτρόφοι Θεσσαλίας λόγω ζωονόσων (Έγγραφο)

zoa

Αναστάσης Κατσαβός

Ένα μικρό ποσό δόθηκε στις Περιφέρειες ως τρίτη δόση αποζημίωσης προς κτηνοτρόφους για υγειονομικά μέτρα που έχουν ληφθεί εξαιτίας των ζωονόσων.

Το μεγαλύτερο ποσό λαμβάνει η Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, γιατί εκεί βρέθηκαν τα περισσότερα κρούσματα το περασμένο διάστημα, ενώ καθόλου ενίσχυση σε αυτή τη φάση δε λαμβάνει η Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Απόσπασμα από το θεσμικό πλασίο:

Έγκριση διάθεσης και κατανομής ποσού για Ενισχύσεις κτηνοτρόφων που προκύπτουν από την επιβολή κτηνιατρικών μέτρων εξυγίανσης του ζωικού κεφαλαίου για το έτος 2026 σύμφωνα με την υπ’ αρ. 44441 /20.02.2026 ΦΕΚ 971 τεύχος Β΄ Κ.Υ.Α του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Έγκριση προγράμματος οικονομικών αποζημιώσεων, ενισχύσεων και λειτουργικών δαπανών που προκύπτουν από την επιβολή κτηνιατρικών μέτρων εξυγίανσης του ζωικού κεφαλαίου της χώρας, (διερεύνηση, πρόληψη, επιτήρηση, έλεγχος, εκρίζωση, έκτακτες επεμβάσεις) στο πλαίσιο εφαρμογής των ισχυουσών ειδικών κτηνιατρικών διατάξεων, για το έτος 2026».

Το συνολικό ποσό μόλις που ξεπερνά τις 44.000 ευρώ.

Η απόφαση: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ

ellinasagrotis.gr




Ads