Στο 9ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας συμμετείχε ο Κρηνιώτης παραγωγός Τάκης Παππάς
Στη διάρκεια του Φεστιβάλ παρουσιαζόταν το βίντεο του «KriniTrikalon» από το αφιέρωμα που πραγματοποίησε η δημοσιογραφική ομάδα την περίοδο του 2015, το οποίο θεωρήθηκε από την διοργανώτρια αρχή εύστοχο και ποιοτικό.
Γεύσεις και αρώματα μελιού είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι επισκέφτηκαν το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στην Αθήνα συμμετέχοντας στο 9ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας.Περισσότεροι από 250 μικροί Έλληνες παραγωγοί παρουσίασαν τα προϊόντα τους ενώ προσέφεραν στο ευρύ κοινό μοναδικές ποικιλίες, όπως πευκοθυμαρόμελο Κρήτης, μέλι με Superfooods (συνδυασμός τριών υπερτροφών υψηλής βιολογικής αξίας) μέλι Π.Ο.Π Βυτίνας, μέλι από τη Χάλκη κ.α. Στην έκθεση συμμετείχε ο Κρηνιώτης παραγωγός μελιού κ. Τάκης Παππάς με τον συγχωριανό και νέο στο επάγγελμα Γιώργο Λάσκο. Ο κ. Παππάς παρουσίασε το δικό του αγνό προϊόν, το οποίο αφήνει την καλύτερη γεύση, σε όλους εκείνους που το προμηθεύονται χρόνια τώρα.
Αίσθηση προκαλεί ωστόσο το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ παρουσιαζόταν το βίντεο του «KriniTrikalon» από το αφιέρωμα που πραγματοποίησε η δημοσιογραφική ομάδα την περίοδο του 2015, το οποίο θεωρήθηκε από την διοργανώτρια αρχή εύστοχο και ποιοτικό.
Στην διάρκεια της τριήμερης διοργάνωσης οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μέλι από τους ίδιους τους παραγωγούς, από όλες τις περιοχές της χώρας που παράγουν αγνό – ποιοτικό αλλά και σπάνιο μέλι: από τα νησιά μας (Κέα, Κάλυμνο, Τήνο, Άνδρο, Πάρο, Αμοργό, Ρόδο, Κάσο, Κίμωλο, Κάρπαθο, Κύθνο, Θάσο, Κρήτη), την ηπειρωτική χώρα (Μάνη, Καρπενήσι, Σούλι, Έβρος, Τρίκαλα, Ροδόπη, Πιερία, Ιωάννινα) καθώς και την Πελοπόννησο (Μεσσηνία, Αχαΐα, Λακωνία, Κορινθία, Ηλεία).
Επίσης, ανακάλυψαν τις θεραπευτικές ιδιότητες προϊόντων όπως η γύρη και ο βασιλικός πολτός ενώ θα έχουν την ευκαιρία να δουν ζωντανά τον τρόπο με τον οποίο αντλείται το δηλητήριο από το κεντρί της μέλισσας, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για ιατρικούς και φαρμακευτικούς σκοπούς.
Στόχος του Φεστιβάλ ήταν η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού και των προϊόντων κυψέλης στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης.